Tanková bitva
Ke hře potřebujeme tři kostky - dvacetistěnnou (případně dvanácti- nebo desetistěnnou) kostku s čísly od jedné do dvaceti (dvanácti nebo deseti) a dvě šestistěné kostky (klasické s čísly od jedné do šesti). Hru může hrát i více hráčů dohromady. Každý vede jednu armádu. Armády rozlišíme barvou. Je dobré zabavit i děti tím, že si svou armádu vytvoří sami - vytiskneme na tiskárně požadovaný počet jednotek a děti si sami obarví svoje jednotky barvou, která je jim nejmilejší. Vytiskneme ikonku pro tank, obrněné vozidlo, samohybné dělo (tyto jednotky se pohybují), těžký a lehký bunkr a ikonku pro generální štáb (ty zůstávají po celou dobu na místě, na které je hráč postavil). Pod každou jednotku si uděláme místo pro potřebný rozsah počtu zničení jednotky. K úplnému zničení jednotky potřebuje tank, generální štáb a těžký bunkr pět zásahů, obrněné vozidlo čtyři zásahy, lehký bunkr tři a samohybné dělo dva zásahy
Samotná hra:
Hráči rozmístí svoje jednotky na svoji stranu bojiště (nejlépe nějaká větší plocha - třeba větší stůl). Nejprve umístí svůj generální štáb a poté ostatní svoje jednotky. Začíná nejmaldší hráč. Hodí dvacetistěnnou kostkou a podle toho, jaké číslo mu padne posune o daný počet (1 očko na kostce je asi 2 cm na posun) , buď pouze jednu nebo vícero svých jednotek, ale tak, aby nepřekročil hozené číslo (padne-li mu 10, může jednu svou jednotku posunout buď o 20 cm nebo 10 jednotek o 2 cm, příp. jinou kombinaci jednotek a celkem 10 * 2 cm na posun). Dostanou-li se nějaké nepřátelské jednotky k sobě asi na 5 cm, můžou po sobě začít střílet. Útočník hodí kostkami s čísly 1 až 6 a zjistí rozdíl v hozených číslech. Je-li rozdíl 5, je jednotka zničena okamžitě (přesný zásah). Při rozdílu 4 nebo 3, hráč zapíše na jednotku ztrátu dvou životů, při rozdílu 2 nebo 1, hráč zapíše na jednotku ztrátu jednoho životu. Jsou-li obě hozená čísla stejná (rozdíl 0), tak výstřel minul cíl. Jednotka může vystřelit na jinou jednotku pouze jednou. Hraje se tak dlouho, dokud nezůstane ve hře pouze jeden generální štáb. Při hře je možné, že jsou zničeny všechny mobilní jednotky jednoho hráče a ve hře má hráč pouze bunkry. Při této situaci, se mění bunkry ve výsadek pěchoty a mohou se začít pohybovat jako ostatní mobilní jednotky. Pohybující bunkry (pěchota) si ponechávají počet životů, které jim zůstalo v boji. Nezískávají tedy žádný nový život, jen možnost pohybu. POZOR! Generální štáb se nepohybuje nikdy!